7 اکسسوری چرم که حتما در مسافرت‌ به آنها نیاز دارید

دسته بندی ها :
7 اکسسوری چرم که حتما در مسافرت‌ به آنها نیاز دارید

 
سفر یکی از لذت‌ بخش‌ ترین تجربه‌های زندگی است و اگر با آمادگی و تجهیزات کامل سفر کنید، مطمئناً به یک تجربه فراموش‌ نشدنی تبدیل خواهد شد. یکی از کارهایی که باید قبل از هر سفر انجام دهیم این است که لیستی از وسایلی که برای سفر نیاز داریم تهیه کنیم. البته بسته به نوع سفر، ماه سال، وسیله ایاب و ذهاب، نوع اقامت و یا زن یا مرد بودن، لیست ملزومات سفر شما کمی متفاوت خواهد بود. به هر حال فرقی نمی کند مرد باشید یا زن، به تنهایی سفر می کنید یا با خانواده، سفرتان یک روزه باشد یا چند هفته ای، یک سری لوازم جانبی که جزء جدانشدنی از هر سفری هستند باید با شما همراه باشند. در اینجا به معرفی تعدادی از اکسسوری های چرم پرداخته ایم که در هر سفری باید همیشه همراه خود داشته باشید.

اکسسوری چرم که در مسافرت‌ به آنها نیاز دارید

1.ساک مسافرتی

اگر به خارج از کشور سفر می کنید، یا حتی آخر هفته را در یکی از شهرهای نزدیک می گذرانید، همیشه به یک ساک مسافرتی کاربردی نیاز دارید. کیف مسافرتی آتری یک انتخاب کاربردی برای شماست. این ساک با طراحی ساده اما زیبا از بهترین نوع چرم طبیعی ایران ساخته شده و استایل شما را بیشتر به نمایش می گذارد. علاوه بر این، زیپ سرتاسری امکان دسترسی آسان به فضای داخل کیف را فراهم می کند.

2.کیف دافل چرمی

کیف های دافل کیف های همه کاره ای هستند که بسته به نیاز شما می توانند به عنوان یک کیف بزرگ برای سفر آخر هفته یا یک کوله پشتی کوچک تر عمل کنند. آنها دارای محفظه های زیادی هستند که به شما کمک می کنند تا وسایل خود را در طول سفر خود مرتب کنید، مهم نیست چقدر طولانی یا کوتاه باشد. نگهداری از کیف های چرمی بسیار مهم است تا بتوان آنها را برای مدت طولانی نگهداری کرد. اگر می خواهید در سفر شیک و زیبا به نظر برسید، خرید کیف چرمی پیشنهاد می شود. کیف های چرمی عموما دوام بیشتری دارند و می توانند استفاده های سنگین را تحمل کنند. اگر کیف سبکی می‌خواهید که حمل آن آسان باشد و هنگام حمل طولانی مدت به کمر یا شانه‌های شما فشار وارد نکند، کیف‌های چرمی انتخاب خوبی هستند.

 

کیف اداری چرمی مدل فولدر کلاسوری

 

3.کیف کمری چرمی

چه آنها را دوست داشته باشید و چه از آنها متنفر باشید، کیف های کمری چرمی یکی از بهترین کیف هایی است که می توانید همراه خود داشته باشید. زیرا نه تنها به اندازه کافی بزرگ است که وسایل ضروری سفر شما مانند تلفن، پاسپورت و کیف پول شما را در خود جای دهد، بلکه به شما آزادی عمل نیز می دهد. می توانید این کیف را به صورت کلاسیک به دور کمر خود ببندید یا مانند یک کیف دوشی آن را روی شانه خود بیندازید. یا رویکرد جدیدتری داشته باشید و از آن به شکل یک کیف کراس بادی استفاده کنید.

4.کیف پاسپورتی چرم

اگر از آن دسته افرادی هستید که هنگام سفر مدارک مهمی را با خود می برند، قطعا به یک کیف پاسپورت نیاز خواهید داشت.

5.کفش خوب و مناسب

بسیاری از ما عاشق پیاده روی هستیم، به خصوص زمانی که به مسافرت می رویم و در جاهایی که هوا خوب است قدم می زنیم. این حس علاقه به پیاده روی افزایش پیدا می کند. بنابراین بسیار مهم است که روی تهیه کفش های خوب و راحت برای سفر تمرکز کنید. در کنار استفاده از کفش های خوب، استفاده از کفی و جوراب مناسب نیز توصیه می شود. برای مکان های راحت تر مانند سواحل، پوشیدن دمپایی یا صندلی چرمی را پیشنهاد می کنیم. اگر به جای یک وسیله نقلیه شخصی به خرید بلیط هواپیما یا قطار برای سفر خود فکر می کنید، به یاد داشته باشید که اهمیت همراه داشتن کفش های خوب دو چندان می شود. چون احتمالا مجبور هستید بیشتر از پای خود برای قدم زدن استفاده کنید.

6.کیف آرایشی

خانم ها به خوبی از اهمیت استفاده از این اکسسوری آگاه هستند. اکسسوری ضروری بعدی در سفر برای خانم‌ها، یک کیف آرایشی جادار و زیبا است. این کیف آرایشی با طراحی کاربردی و زیبای خود همراهی ایده آل برای کسانی است که زیاد سفر می کنند. هر کیف آرایشی در چمدان، کیف مسافرتی و کیف دوشی قرار می گیرد و همیشه در دسترس شما خواهد بود.

7.کیف پول چرمی زنانه و مردانه

کیف پول یک اکسسوری ضروری برای خانم ها و آقایان است. فرقی نمی کند که کدام کیف پول را انتخاب کنید، به سلیقه و هدف شما بستگی دارد. اما مطمئناً همه دوست دارند یک کیف پول منحصر به فرد و شیک داشته باشند. اگر به کیفیت و زیبایی کیف پول خود اهمیت می دهید، کیف های پول زیر انتخاب مناسبی برای شما هستند.

کیف دستی قفل ناخنی زنانه

کیف زیر بند اسپرت در رنگبندی متنوع

لیست وسایل مورد نیاز برای سفر

  • مدارک شخصی و شناسایی، شامل: شناسنامه، کارت ملی، دفترچه بیمه، بلیط، گذرنامه (در صورت سفر خارجی)
  • وجه نقد و کارت بانکی
  • وسایل بهداشتی و شخصی شامل کرم ضد آفتاب، کرم مرطوب کننده، مسواک و خمیردندان، حوله، شانه، دستمال کاغذی و دستمال مرطوب
  • تلفن همراه
  • شارژر موبایل و پاور بانک
  • مواد غذایی
  • قمقمه آب
  • عینک طبی
  • عینک آفتابی
  • داروهای ضروری
  • لیوان شخصی یا ماگ سفری

سایر اکسسوری‌های سفر

سفرها را می توان به دسته های مختلف دسته بندی کرد. از دسته بندی بر اساس زمان (یک روزه، چند روزه، کوتاه مدت و بلندمدت) تا منطقه ای که در آن سفر می کنید (سفر دریایی، جنگل، صحرا و غیره). هر سفری به اکسسوری های مختلف و خاص خود نیاز دارد. پیشنهاد ما این است که پکیج های مناسب سفر خود را تهیه کنید و با توجه به نوع سفر لوازم سفر را انتخاب کنید. به عنوان مثال، سفر به مناطق برفی و کوهستانی باید شامل چکمه، کلاه، دستکش، شال و عینک پلاریزه باشد. در حالیکه مسافرت به مناطق جنگلی به کوله کاملا استاندارد، سبک و جادار، کفش پیاده روی و کوهنوردی مقاوم، کاور ضد آب لباس، چتر و … نیاز دارد. انتخاب اکسسوری‌های چرمی بیشتر به وضعیت شما در سفر بستگی دارد.

جاکارتی چرمی در مدل های فلوتر، کروکودیلی و صاف

✅سخن پایانی

در این مقاله از فروشگاه چرم سارنگ سعی کردیم با در نظر گرفتن شرایط مختلف سفر لیستی از اقلام ضروری مورد نیاز برای سفر را در اختیار شما قرار دهیم. سعی کنید همه چیزهایی را که برای سفرتان نیاز دارید با در نظر گرفتن نوع سفر یادداشت کنید تا چیزی را از قلم نندازید و سفری خوش و راحت داشته باشید. اگر شما هم وسیله ای از لوازم مورد نیاز برای سفر به ذهنتان می‌رسد که از قلم انداخته‌ایم، حتماً آن‌ها را در بخش نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها :

نظرات شما

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

ورود به حساب کاربری