راهنمای خرید کیف کراس بادی

دسته بندی ها :
راهنمای خرید کیف کراس بادی

برای همه ما پیش آمده که در انتخاب کیفی که مناسب استایل خودمان باشد سردرگم و مردد شده باشیم. در این مواقع تنها یک کیف چند منظوره می تواند ناجی ما باشد. کیفی که هم در زندگی روزمره و هم در محیط های رسمی و نیمه رسمی قابل استفاده است. این محصول همه‌کاره همان کیف‌های کراس بادی هستند. در این مقاله در مورد کیف کراس بادی صحبت خواهیم کرد.

کیف کراس‌بادی چیست و چه کاربردی دارد؟

کیف های کراس بادی جایگزین بسیار خوبی برای کیف های سنگین و حجیم هستند. با این کیف ها می توانید از ظاهر معمولی همیشگی خود فاصله بگیرید و استایلی مدرن و شیک به دست آورید. کیف های کراس بادی بسیار شیک و کاربردی هستند و برای افراد پرمشغله و فعال مناسب هستند. کیف های کراس بادی در رنگ ها، مدل ها و سایزهای مختلفی تولید می شوند و برای استفاده از این کیف ها نیازی به استفاده از دست ندارید و در عین حال روی شانه شما نمی لغزند. شما می توانید با مراجعه به این لینک انواع محصولات کیف دوشی مانند کیف کراس بادی را مشاهده کنید و به صورت آنلاین آن را سفارش دهید. از این حیث چرم سارنگ به دنبال تولید و عرضه محصولات متنوع در فروشگاه خود مطابق با سلیقه مشتریان است.

دلایل محبوبیت کیف‌های کراس بادی

کیف‌های کراس بادی (crossbody) در اصل کیف‌هایی کاملا کاربردی هستند و به نوعی عصایِ‌دست سربازان، ماهیگیران و چوب‌برها برای نگهداری ابزارهای موردنیازشان در هر دوره ای محسوب می شدند. این کیف ها بند بلندی داشتند که از روی سینه عبور می کرد و کیسه آن در قسمت جلوی کمر قرار می‌گرفت. این کیف ها در صنعت حمل و نقل و پست به ویژه برای پیک ها یک موهبت است. نوع مدرن این کیف ها در دوران انقلاب صنعتی در انگلستان تولید شد. در آن زمان، سفر با قطار رایج شده بود و مسافران نیاز به کیف‌هایی داشتند که کوچک باشد و دست‌ و پاگیر نباشند. اساساً چهار دلیل وجود دارد که چرا این کیف ها بسیار محبوب هستند:

  1. دست‌هایتان آزاد می‌مانند.
  2. تنوع زیادی دارد.
  3. محدودیت استفاده ندارد.
  4. در عین کاربردی بودن، مقرون‌به‌صرفه است.

راهنمای خرید انواع کیف کراس بادی

همانطور که گفته شد با توجه به مدل های مختلف کیف های کراس بادی، بازه قیمتی آنها نیز بسیار مناسب و منصفانه است. به عنوان مثال، اگر یک اکسسوری لوکس و جذاب می خواهید، می توانید پول بیشتری بپردازید و کیف کراس بادی شیک تری بخرید. البته قیمت مدل های ساده کم تر است. از مدل های محتلف کیف کراس بادی میتوان به کراس بادی با بند زنجیری، کیف کراس بادی با لوگوی برند، کیف کراس بادی دایره شکل، کیف کراس بادی جعبه‌ای، کیف کراس بادی با قفل طلایی و… اشاره کرد. لازم به ذکر است که انواع مدل های این کیف بر اساس فاکتورهای زیر دسته بندی می شوند:

  • جنس کیف
  • ابعاد و اندازه
  • رنگ
  • مدل بند دوشی
  • برند کیف
  • قیمت و سایر عوامل دیگر

تفاوت کیف سامسونت و کراس بادی

کیف کراس بادی نمونه جدید و به روز کیف سامسونت‌ های قدیمی ‌است. کیف های سامسونت فضای زیادی را اشغال می کنند و استفاده از وزن سنگین آنها به راحتی امکان پذیر نیست. در صورتیکه کیف کراس به دلیل بند پهن و یا زنجیری که دارد، آسانتر جا به جا میشود. در عین حال بسیار سبک است و بر شانه های فرد سنگینی نمی کند.

مزیت استفاده از کیف کراس بادی چیست؟

تا به اینجا با یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از کیف‌های کراس بادی که همان همه‌کاره بودن آن است آشنا شدید. در ادامه شما را با چند مزیت دیگر این کیف آشنا می‌کنیم. مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از آن به شرح زیر است:

  1. امکان انتخاب کیف با سایزهای مختلف
  2. کیف های کراس بادی در متریال و سبک های مختلف در بازار موجود است.
  3. کیفی محبوب در میان سلبریتی‌ها و افراد مشهور
  4. کیف هایی که در عین حال زیبا هستند نسبت به مدل های دیگر قیمت مناسب تری دارند.
  5. و…

✅جمع بندی

کیف از لوازم ضروری است که ما به صورت روزانه از آنها استفاده می کنیم. همه ما کیفی می خواهیم که بتوان در همه جا از آن استفاده کرد. در این مطلب محصولی متناسب با نیاز شما به شما معرفی کردیم، این محصول چیزی جز کیف های کراس بادی نیست. اگر به دنبال کیفی کاربردی و مقرون به صرفه هستید که در سبک ها و رنگ های مختلف عرضه شود، کیف های کراس بادی یکی از بهترین گزینه ها هستند. می توانید این کیف ها را روی دوش یا مورب جلوی بدن قرار دهید و برای مصارف مختلف استفاده کنید. علاوه بر این مزایای استفاده از کیف کراس بادی را در این مطلب به شما گفتیم. اگر شما هم مجذوب این مدل کیف همه کاره شده اید، کافی است نگاهی به مدل های کیف کراس بادی فروشگاه چرم سارنگ بیندازید.

 

سوالات متداول کیف کراس بادی

هنگام خرید کیف کراس باید باید چه مواردی رو در نظر بگیریم؟

۱. اندازه کیف کراس بادی، ۲. جنس کیف کراس بادی، ۳. رنگ کیف کراس بادی،

برندهای مشهور کیف کراس بادی کدام‌اند؟

سن لوران، بربری، پرادا، کلویی، بالنسیاگا، بوتگا ونتا، لووه، جیوانچی، گوچی

کیف کراس بادی چرمی چه مزایایی دارد؟

یکی از انواع جنس‌های پرطرف‌دار در میان انواع کیف‌های زنانه و مردانه را می‌توان چرم دانست. جنس کیف کراس بادی چرمی از الیاف کاملاً طبیعی ساخته شده است. این مدل کیف استحکام فوق‌العاده بالایی دارد و چندین سال عمر خواهد کرد. کیف دوشی کراس بادی چرم را می‌توان با دیگر اکسسوری‌های استایل خود مانند کمربند، کفش، دستکش و… ست کرد و استایلی شیک و جذاب ساخت.

 

5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها :

نظرات شما

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

ورود به حساب کاربری