راهنمای انتخاب انواع کلاه چرم تابستانی و بهاره

دسته بندی ها :
راهنمای انتخاب انواع کلاه چرم تابستانی و بهاره

 
سبک ها و ویژگی های زیادی در دنیای کلاه ها وجود دارد، اما نسبت به سایر اکسسوری ها کمتر مورد توجه قرار می گیرند. شاید دلیل عدم توجه به این اکسسوری فوق العاده، عدم آشنایی با انواع و تنوع زیاد مدل های آن باشد. کلاه از جمله لوازمی است که از قدیم الایام به دلایل مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است. در ابتدا از کلاه به عنوان بخشی از لباس نظامی، مقامات دولتی، کشاورزان و غیره استفاده می شد. اما با گذشت زمان و با مدرن شدن شهرها و دولت ها، کلاه ها به تدریج راه خود را به استایل شخصی افراد و به دنیای مد باز کردند. کلاه چرمی نیز یکی از انواع جنس هایی است که می توان برای این اکسسوری خاص در نظر گرفت. در ادامه با فروشگاه چرم سارنگ همراه باشید تا با انواع کلا و کاربردهای آن بیشتر آشنا بشویم.

اهمیت استفاده از کلاه در استایل

کلاه یک اکسسوری محسوب میشود. همانطور که می دانید اکسسوری ها کامل کننده استایل هستند و در صورت انتخاب صحیح می تواند استایل شما را زیر و رو کنند. کلاه مانند هر اکسسوری دیگری در سبک های مختلفی ارائه می شود و می تواند مکمل سبک های اسپرت، کلاسیک، کژوال و … باشد. کلاه عنصری است که استایل شخصی شما را رقم می زند. حالا که میخواهید معرفی انواع کلاه را بخوانید، بسته به تیپ و استایل شما، انتخاب یکی از اینها کار سختی نخواهد بود.
 

 

آشنایی با کلاه چرم

کلاه چرمی یکی از جذاب ترین اکسسوری هایی است که هر مرد و زن شیکی می تواند داشته باشد. جالب است بدانید که کلاه ها در جوامع مدرن امروزی کاربرد خاص خود را دارند و بخشی از استایل و لباس پوشیدن افراد شده اند و هستند افرادی که زمان زیادی را صرف انتخاب کلاه چرمی متناسب با لباس خود می کنند. خرید کلاه چرمی مردانه یا زنانه یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار است. جنس استفاده شده در ساخت این کلاه چرم است که ماندگاری بالایی دارد و می توان برای مدت طولانی بدون نگرانی از آسیب و افت کیفیت از آن استفاده کرد. در گذشته بیشتر جنبه زیبایی داشته و مورد استفاده برخی افراد قرار می گرفت و بیشترین استفاده را داشت. اما این روزها در همه مکان ها و حتی فصول مختلف قابل استفاده هستند. برای مشاهده و خرید کلاه های چرمی با کیفیت در رنگ بندی های متفاوت روی این لینک کلیک کنید.

 

برای مشاهده و خرید کلاه های چرمی با کیفیت در رنگ بندی های متفاوت روی این لینک کلیک کنید.

 

شما می توانید استایل های مختلف با کلاه های چرم داشته باشید. برای محافظت در برابر سرما حتی می توان آنها را با پالتو یا کفش چرمی در زمستان ست کرد. در فصل تابستان و بهار به دلیل اینکه این نوع کلاه عرق نمی کند برای این فصول مناسب است و به راحتی می توانید آن را با استایل خود هماهنگ کنید.

ویژگی‌های کلاه چرمی

  1. فصلی نبودن کلاه چرم
  2. تنفس‌پذیری کلاه چرم
  3. انعطاف‌پذیری بالای کلاه چرم
  4. دوام و ماندگاری کلاه چرمی
  5. و…

چرا باید از کلاه چرمی استفاده کنیم؟

پوشیدن این اکسسوری نه تنها به دلیل زیبا و شیک بودن آن است، بلکه مزایایی نیز برای استفاده کننده از آن دارد. از جمله این مزایا می توان به ماندگاری و کیفیت عالی، لطافت و نرمی استثنایی آن، عدم تغییر شکل آن در دراز مدت و… اشاره کرد. خوشبختانه تنوع کلاه ها بسیار زیاد است و می توان کلاه ها را بر اساس جنسیت و مدلشان دسته بندی کرد. فراموش نکنید که کلاه های چرمی را می توان به راحتی با سایر اکسسوری های چرمی مانند کیف و کفش چرم ست کرد. در ادامه به معرفی تعدادی از مدل های پرکاربرد کلاه های چرمی می پردازیم:

انواع کلاه های چرمی زنانه و مردانه

این اکسسوری چرمی به عنوان یک کالای لوکس انواع مختلفی دارد و بسته به نحوه طراحی آن به انواع مختلفی تقسیم می شود. البته نوع مواد استفاده شده در ساخت آنها نیز بر تنوع محصول تاثیرگذار است. هر چه متریال به کار رفته در این محصول کیفیت بالاتری داشته باشد، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود.

1.کلاه کپ چرم

یک نوع شناخته شده از این کلاه ها که طرفداران زیادی دارد کلاه کپ چرم است. این کلاه چرمی به عنوان کلاه چرمی اسپرت نیز شناخته می شود و جنسیت آن خیلی مهم نیست. اندازه را می توان با نواری که به پشت کلاه وصل می شود و می توان آن را دور سر قرار داد تنظیم کرد. این مدل کلاه در تابستان از تابش مستقیم نور خورشید محافظت می کند و در زمستان از صورت در برابر برف و باران محافظت می کند. در نتیجه، بر خلاف کلاه چرمی بدون نقاب، می تواند کاربردی تر باشد.

2.کلاه چرم زنجیردار

یکی دیگر از مدل هایی که کلاه چرمی برای خانم ها محسوب می شود، کلاه چرمی زنجیردار است. این کلاه ها به عنوان کلاه های کاپیتانی نیز شناخته می شوند. طراحی این کلاه به گونه ای است که در بالای نقاب از زنجیر استفاده شده است. در نتیجه ظاهری اسپرت و در عین حال منحصر به فرد به کلاه می دهد.

3.کلاه چرمی خزدار

این کلاه ها سر شما را گرم نگه می دارند و از ورود هوای سرد به گوش و سر جلوگیری می کنند. البته تنوع رنگ و طرح در این مدل‌ها بسیار زیاد شده و صرفاً به خاطر گرمای این مدل‌ها، از آن‌ها استفاده نمی‌شود، با این حال، برای خرید، باید به یک مرکز فروش معتبر مراجعه کنید.

4.کلاه پاناما

این مدل کلاه نیز در چرم های رنگی تولید شده و با لباس های راه راه بسیار منحصر به فرد و عالی است. تاریخچه استفاده از این مدل کلاه مردانه به سال 1830 برمی گردد و به ویژه در ایتالیا رواج دارد.

5.کلاه تریلبی

حتما شخصیت جانی دپ را به خوبی می شناسید یا نام او را شنیده اید. این کلاه مردانه که به صورت چرم نیز موجود است مورد علاقه این سلبریتی است و در بیشتر استایل او دیده می شود. مهم ترین ویژگی کلاه تریلبی مردانه امکان استفاده از آن با سبک خاص و کلاسیک است. اگر به پوشیدن کت و جلیقه عادت دارید، کلاه تریلبی چرمی بهترین انتخاب است.
 

 

مراقبت از کلاه چگونه است؟

ساختار کلاه نقش مهمی در نحوه مراقبت شما از کلاه دارد. اگر جنس کلاه به گونه ای باشد که تا کردن آن یا گذاشتن آن در کشو یا کیف مانند کلاه بافتنی یا پارچه ساده برای آن ضرری ندارد، نیازی به مراقبت خاصی نیست. اما اگر کلاه ها ساختار خاص و شکننده ای دارند مانند کلاه فدورا، فلاپ، کلاه کاوبوی و … باید تمام تلاش خود را برای حفظ این ساختار انجام دهیم. بهترین روش آویزان کردن کلاه است. اگر قفسه های کافی در کمد خود دارید، کلاه‌ها را به تنهایی در جایگاه مخصوص قرار بدید، عالی است، اما اگر فضای کافی ندارید، کلاه‌ها را آویزان کنید. یکی دیگر از جنبه های مهم مراقبت از کلاه مربوط به زمان سفر و نگهداری آنها در چمدان است. باز هم، کلاه‌های پارچه‌ای نرم در این فرآیند نیاز به مراقبت خاصی ندارند، اما کلاه‌هایی مانند کلاه آفتاب‌گیر و فدورا که باید شکل خود را حفظ کنند، نیازی به مراقبت خاصی دارند.

5/5 - (1 امتیاز)
برچسب ها :

نظرات شما

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

ورود به حساب کاربری