چرم فروشی بازار بزرگ تهران

دسته بندی ها :
چرم فروشی بازار بزرگ تهران

چرم فروشی بازار بزرگ

سارنگ به عنوان یک تولید کننده کالاهای چرمی با محصولات درجه یک و خدمات و پشتیبانی باورنکردنی پیشتاز این صنعت در کشور و بازار بزرگ تهران است. تیم و کارخانه‌های ما محصولات مختلفی مانند کیف پول، جاکلیدی، برچسب‌های چمدان، سینی‌های نوکر، و زیراندازها و… را در هر نوع چرم تولید می‌کنند. ما روی پروژه‌های ساده تا پیچیده کار کرده‌ایم و تخصص ما در مواد و تکنیک‌های تکمیل به شما کمک می‌کند تا سطح مناسبی از کیفیت و توجه به جزئیات را متناسب با قیمت خود ایجاد کنید.

چرم سارنگ دارای قابلیت تولید کالاهای چرمی فوق العاده با مدیران خبره است که شما را در طول فرآیند به روز نگه می دارند. ما از چرم های گیاهی و کرومی دباغی شده در داخل یا خارج از کشور استفاده می کنیم و بسته به نیاز پروژه شما می توانیم آن را با هر ماده ای ترکیب کنیم.

مرکز خرید چرم در تهران کجاست؟

فروشگاه چرم و ابزار آلات سارنگ اولین مرکز تخصصی خرید چرم در تهران تهیه و توزیع چرم طبیعی و مصنوعی لوازم جانبی سراجی سنتی در ایران می باشد.  این فروشگاه فعالیت رسمی خود را از سال 1387 شروع کرده و  تا بدین لحظه در حوزه ی انواع محصولات چرمی گسترش داده و کلیه لوازم مورد نیاز برای دوخت کیف های دست دوز با چرم طبیعی یا مصنوعی را فراهم نمود و فعالیت در فضای مجازی را شروع کرده و در نهایت برآن شد که فروش اینترنتی را در فضایی امن و با بهترین کیفیت و امکانات در قالب سایت ارائه نماید.

 

 

 

فرایند تولید چرم

چرم سازی محصول فرعی صنایع گوشت و لبنیات است و چرم می تواند از هر حیوانی تهیه شود. اما محبوب ترین نوع پوستی که در صنعت چرم سازی استفاده می شود، گاو (پوست گاو، گاو، گوساله و گاومیش) است که 64 درصد چرم را تشکیل می دهد. چرم در سطح بین المللی معامله می شود و در شرایط مختلفی عرضه می شود: تازه، شور مرطوب، ترشی، خشک شده در آفتاب، پوسته، آبی مرطوب و تمام شده.

تاریخچه تولید چرم تاریخی طولانی است. چرم هزاران سال است که با استخراج آب از پوست، چوب یا برگ ها برای حفظ پوست حیوانات از پوسیدگی ساخته شده است. به گفته کارشناسان، قدیمی ترین دباغی که در مصر یافت شده است، به بیش از 5000 سال قدمت دارد.

و از آن زمان، اکنون تخمین زده می شود که 9000 کارخانه دباغی در سراسر جهان وجود دارد، و مساحت تولید چرم سالانه 19000 میلیون فوت مربع است، که حدود 2 میلیون فوت مربع در هر کارخانه است.

بهترین چرم فروشی بازار بزرگ تهران

سارنگ یک تامین کننده چرم سنتی و اکو چرم میباشد. ما میتوانیم هر نوع اقلام چرم با طراحی لوکسی را که بخواهید بسازیم و به خودمان افتخار می‌کنیم که منحصراً محصولات زیبای دست‌ساز، تعداد کم و زمان‌های سفارش مجدد سریع ارائه می‌کنیم. کیف پول، کلاچ، کیف کار، کمربند، لوازم التحریر یا هر لوازم جانبی چرمی دیگر از جمله محصولاتی هست که میتوانید سفارش داشته باشید.

چرم سارنگ یک تولید کننده کالاهای چرمی در بازار بزرگ تهران است که کیف، کالاهای چرمی کوچک و پوشاک چرمی تولید می کند. ما برای بسیاری از تأثیرگذارترین برندهای موجود در بازار کار می کنیم و به طراحان جوان کمک می کنیم تا رویاهای خود را تحقق بخشند. از توسعه طراحی، بررسی منابع و لوازم جانبی تا محصول نهایی، تک تک مراحل کار در دستان تیم حرفه ای و صنعتگران ما است.

طراحی چرم سفارشی توسط بهترین چرم فروشی بازار بزرگ تهران

طراحی یکی از مهمترین مراحل موفقیت یک برند است. به همین دلیل است که سارنگ از یک رویکرد کامل برای آن استفاده می کند. ما می توانیم با مفهوم شروع کنیم و تا زمانی که یک محصول واقعی ایجاد شود، با مشتری کار کنیم. تیم طراحان داخلی ما دارای کارشناسان برجسته صنعت در اقلام نساجی و کالاهای چرمی است – اصول اصلی آنها در درک اهداف یک نام تجاری نهفته است. ما می‌خواهیم بدانیم مخاطب هدف چه کسی است و آنها در یک محصول به دنبال چه چیزی هستند. این فقط خدمه داخلی ما نیستند، ما برای وارد کردن پروژه به متخصصان در زمینه‌های مناسب مراجعه می‌کنیم. این روش دیگری است که ما عزم خود را برای برآورده کردن و فراتر رفتن از آنچه انتظار دارید نشان می دهیم.

 

 

منبع یابی چرم سفارشی

انتخاب یک ماده برای هر پروژه تولیدی بسیار مهم است. ما اطمینان می‌دهیم که هر اینچ از مواد با سطح کیفیتی که شما به دنبال آن هستید مطابقت داشته باشد، در حالی که در تمام قوانینی که یک شرکت در خط‌مشی‌های خود رعایت می‌کند، ایمن می‌ماند.

منبع یابی برای ساخت یک محصول عالی ضروری است و ما اینجا هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که این فرآیند به خوبی انجام می شود. تیم سارنگ می داند که یک آیتم چگونه ساخته می شود. این دانش ما را برای هر چیزی آماده می کند. بالاخره – تیم اینجاست تا به شما کمک کند نه تنها زنجیره تامین پایدار را حفظ کنید، بلکه به بهترین نوآوری ها نیز رسیدگی کنید.

ساخت چرم سفارشی در بازار بزرگ (سارنگ)

در سارنگ ما فکر می کنیم که اجرا در همان سطح یک طراحی کامل است. این تیم مصمم است که تولید را تا حد امکان آسان و سازنده کند. هر کارخانه به تیمی از متخصصان تمام وقت در توسعه محصول، مدیریت تولید و مهندسی وابسته است. آنها اطمینان می دهند که همه چیز، از جمله تمام مشخصات مهم، به موقع و در چارچوب دستورالعمل های بودجه ارائه می شود. ما استانداردهای اخلاقی را بسیار جدی می‌گیریم و قوانین سختگیرانه‌ای در برابر هر نوع نقض حقوق بشر وضع کرده‌ایم.

کلام آخر

فروشگاه های چرم سارنگ دارای مجرب ترین و قویترین تیم تهیه و آماده سازی محصولات چرمی و سراجی و آموزشی در تمامی زمینه های چرمی می باشد. فروشگاه های چرم سارنگ با ارائه بیش از 1000 عنوان متنوع محصولات به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان چرم طبیعی در کشور ایران افتخار فعالیت دارد.ما با ارائه انواع چرم های طبیعی ترکیه ای و ایرانی – چرم های مصنوعی – نخ های موم زده- یراق آلات کیف و کفش – الگوهای آماده – ابزار های چرم دوزی – محصولات چرمی …. توانسته ایم پاسخگوی بخش وسیعی از نیازهای مردم عزیزمان باشیم.

 

 

فروشگاه چرم سارنگ سایتی نام آشنا در زمینه فروش اینترنتی انواع محصولات چرم طبیعی و مصنوعی و ابزارآلات چرم دوزی و یراق آلات کیف و کفش می باشد. مخاطبین این وب سایت می توانند از هر نقطه ایران  به این وب سایت دسترسی پیدا کرده و در میان طیف وسیعی از محصولات با برندها و امکانات و قیمت های متفاوت به دنبال محصول مورد نظر خود بگردند و به روش های گوناگون هزینه آن را بپردازند.

 

سولات متداول پیرو چرم فروشی بازار بزرگ تهران

سارنگ فعالیت خود را در چه تاریخی در بازار بزرگ تهران آغاز کرده است؟

این فروشگاه فعالیت رسمی خود را از سال 1387 شروع کرده و تا بدین لحظه در حوزه ی انواع محصولات چرمی گسترش داده و کلیه لوازم مورد نیاز برای دوخت کیف های دست دوز با چرم طبیعی یا مصنوعی را فراهم نمود و فعالیت در فضای مجازی را شروع کرده و در نهایت برآن شد که فروش اینترنتی را در فضایی امن و با بهترین کیفیت و امکانات در قالب سایت ارائه نماید.

شماره های تماس با بهترین چرم فروشی بازار بزرگ تهران؟

09334732373 - 02155593086 - 02155632847

 

5/5 - (11 امتیاز)
برچسب ها :

نظرات شما

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

ورود به حساب کاربری