کیف چرمی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

دسته بندی ها :
کیف چرمی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

اگر به کالاهای چرمی علاقه دارید، ممکن است تجربه خرید کیف چرمی را داشته باشید. اما دلایل خرید کیف چرم چند صد هزار تومانی و ویژگی هایی که برای خرید کیف چرمی در نظر دارید چیست؟ کیف چرم زن و مرد و سن و سال نمیشناسد. وقتی یک کیف دستی چرمی می گیریم من و شما به نوعی خود به خود احساس شیک بودن می کنیم. دلیلی ندارد، زیرا در تبلیغات مد، کیف چرمی را به عنوان نمادی از مد و خوش تیپی دیده ایم. برای خرید یک کیف چرمی خوب باید ویژگی های انواع کیف چرمی را بدانیم؛ پس با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

محبوبیت کیف های چرمی

کیف چرمی یکی از آن اکسسوری های محبوبی است که هرکسی ترجیح می دهد حداقل یکی در کمد خود داشته باشد. کیف های چرمی از نظر اندازه، رنگ و طرح بسیار متفاوت هستند و می توان آن ها را با سبک های مختلف ترکیب کرد. یکی از مهم ترین دلایل محبوبیت کیف های چرمی دوام بالای آن ها است که با خرید کیف چرمی می توانید سال ها از آن استفاده کنید. البته اگر به درستی از آن مراقبت کنید. چند ترفند وجود دارد که دانستن آنها به شما کمک می کند تا بهتر از کیف چرمی خود مراقبت کنید و برای مدت طولانی تری از آن لذت ببرید. از دیگر دلایل محبوبیت کیف های چرمی از مد نمی افتند و همیشه سبک خاص خود را حفظ می کنند.

در خرید کیف چرمی استاندارد به چه ویژگی هایی باید توجه کنیم؟

1.نوع چرم به کار رفته در تولید کیف

چرم­های دانه کامل، بهترین نوع چرم است، کیفیت، دوام و استحکام این نوع چرم به گونه ای است که به مرور زمان و استفاده از محصولات ساخته شده از آن نه تنها باعث ایجاد مشکل نمی شود، بلکه ظاهر آن به مرور زمان بهتر میشود. برای اطمینان از خرید خود، بهتر است از کیف های ساخته شده از چرم مخلوط خودداری کنید. بوی چرم طبیعی خالص و بدون بوی شیمیایی نیز می تواند به شما در تشخیص نوع چرم کیف کمک کند.

2.تو دوزی و آستر کشی کیف چرمی

همیشه در خرید کیف چرمی این نکته را به خاطر داشته باشید که “داخل کیف به اندازه بیرون مهم است”. بنابراین بررسی آستر داخلی کیف، دوخت و نوع دوخت بسیار مهم است.

3.روش دباغی چرم

چرم دباغی شده از مواد گیاهی ضخامت، کیفیت و دوام بیشتری دارد و طبیعتاً قیمت بالاتری نسبت به چرم دباغی شده از موادی مانند کروم دارد.

4.بررسی دوخت چرم

داشتن کیف های چرمی با دوخت تمیز و بادوام یکی از راه های دیگر بررسی کیفیت کیف است.

5.خوش دست و سبک بودن

برای خرید کیف اداری چرمی بسیار مهم است که کیف راحت و سبک باشد زیرا این کیف ها میبایست وسایل زیادی را در خود جای دهند.

6.منعطف بودن

نرمی و انعطاف پذیری یکی از مهم ترین ویژگی های کیف چرم مرغوب است.

7.رنگ و مدل کیف

برای خرید این محصول زیبا باید شخصیت و فعالیت های خود را در نظر بگیرید و سپس مدل کیف مناسب را انتخاب کنید. به علاوه رنگ های قهوه ای تیره و مشکی بیشتر برای محیط های رسمی و سایر رنگ ها برای محیط های دوستانه و صمیمی مناسب هستند.

کیف چرمی مردانه

بسیاری از محصولات چرمی برای مردانی طراحی شده اند که سلیقه خوبی دارند و به زیبایی خود اهمیت می دهند. کیف های چرمی مردانه اعم از کیف های اداری، کیف پول، کیف مدارک، کیف دوشی و … . برای محیط کار و استفاده روزانه، خرید کیف اداری چرمی گزینه خوبی است. از آنجایی که دوام دارند و فضای داخل کیف ها برای نگهداری وسایل مختلف تقسیم شده است، در نتیجه می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را در طول روز در این کیف ها قرار دهید. اگر قصد دارید وسایل کوچک زیادی مانند کیف پول، مینی نوت بوک، تلفن همراه، خودکار، کلید، کارت شناسایی، کارت اعتباری و سایر وسایل ضروری را در طول روز حمل کنید. اما اگر نمی خواهید از کیف بزرگ استفاده کنید. یا کوله پشتی، می توانید از کیف دوشی چرمی استفاده کنید.

کیف چرمی زنانه

این کیف های چرمی که برای بانوان ساخته شده است کیف دستی بولینگ است، شاید برای شما هم این سوال پیش بیاید که چرا این نام برای این مدل کیف انتخاب شده است. این کیف شباهت زیادی به کیف توپ بولینگ دارد. این نوع کیف ها دارای دسته خمیده و بند بلندی هستند که می توان از آنها به عنوان کیف دستی یا دوشی استفاده کرد. به همین دلیل می توان از این کیف ها برای محیط های اداری استفاده کرد. کیف دستی چرمی یکی از پرطرفدارترین کیف های چرمی است زیرا اندازه مناسبی دارد و فضای کافی برای نگهداری وسایل مختلف دارد. به همراه داشتن کیف دستی چرمی به همه اعتماد به نفس و حس شیک بودن می دهد، به خصوص برای خانم های سخت گیر.

کیف های مجلسی معمولا مستطیل شکل هستند نه خیلی بزرگ. یا ساده هستند یا بند دار و مناسب برای مجالس عروسی، جشن تولد ها، مهمانی های دوستانه و یا رسمی انتخاب بانوان شیک پوش هستند. کوله پشتی نمونه ای از کیف دخترانه است که تقریباً بزرگ است و دو بند روی شانه دارد و نیازی به حمل بر روی مچ یا آرنج ندارد.

سخن پایانی

این کیف ها ارزش خرید از تولیدکنندگان معتبر را دارند. زیرا امروزه تشخیص اینکه در ساخت کیف و کفش از چرم واقعی یا مصنوعی استفاده می شود مشکل است. فروشگاه چرم سارنگ یکی از پیشروترین فروشگاه های کیف های چرم اصل می باشد. ما با استفاده از چرم 100% طبیعی محصولات مختلفی مانند کیف چرم، کیف اداری چرمی، کیف پول چرمی، کیف چرم مردانه، کیف چرم زنانه، کمربند، دستکش و کفش را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید می کنیم.

فروشگاه چرم سارنگ تمامی محصولات را با ضمانت خدمات مشتریان جهت آسودگی خاطر مشتریان گرامی ارائه می دهد. تنوع محصولات چرمی ما بسیار زیاد است تا دست شما را برای انتخاب انواع کیف و سایر کالاهای چرمی باز بگذاریم.

5/5 - (2 امتیاز)
برچسب ها :

نظرات شما

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

ورود به حساب کاربری