مرکز خرید وسایل چرم دوزی در تهران کجاست؟

دسته بندی ها :
مرکز خرید وسایل چرم دوزی در تهران کجاست؟

وسایل چرم دوزی شامل چه اقلامی است؟

چرم دوزی که در ایران قدمتی طولانی دارد یکی از صنایع دستی کاربردی در ایران است. یکی از حوزه های اصلی آن کاربرد در صنعت منسوجات است و همچنین شاهد کاربردهای دیگری در تولید محصولات جانبی مانند کیف، کفش، کمربند، روکش صندلی و مبلمان، زیورآلاتی مانند دستبند هستیم. وسایل زیادی نظیر چرم، تخته (ازجنس فایبر گلاس)، مشته، موم، دستگاه‌ دکمه زن یا پرچ زن، سمبه، نخ موم زده برای چرم دوزی، خط کش فلزی و… نقش به سزایی در چرمدوزی دارند، که شما میتوانید این وسایل چرم دوزی را از طریق فروشگاه اینترنتی سارنگ یا مراجعه حضوری به بازار بزرگ تهران و فروشگاه چرم سارنگ تهیه نمایید.

مرکز خرید وسایل چرم دوزی در تهران

فروشگاه چرم سارنگ (مرکز خرید وسایل چرم دوزی در تهران) يکي از معتبرترين فروشگاه هاي فعال در زمينه ارائه محصولات چرمي، يراق آلات و ابزار آلات سراجي، انواع مختلف چرم اعم از چرم طبيعي و چرم مصنوعي مي باشد. چرم يکي از مواد پرکاربرد مي باشد که از ديرباز مورد توجه افراد با سليقه بوده است. شما مي توانيد انواع ابزارآلات چرم دوزی را از گالري سارنگ خريداري نماييد. تضمين کيفيت و بهترين قيمت وجه تمايز گالري چرم سارنگ با رقبا مي باشد. بهترين و با کيفيت ترين انواع چرم طبيعي و مصنوعي را مي توانيد در بخش محصولات سارنگ مشاهده نماييد و برحسب نياز مناسب ترين را انتخاب و خريداري کنيد. اگر به دنبال يک فروشگاه معتبر براي خريد چرم و ابزارآلات چرم دوزی هستيد، فروشگاه چرم سارنگ مي تواند بهترين گزينه باشد. اکنون به معرفی تعدادی از وسایل چرم دوزی میپردازیم.
 

 

سنبه

از جمله ابزار کار با چرم سنبه است که از فولاد به شکل مداد ساخته شده و برای سوراخ کردن چرم استفاده می شود. سنبه ها دارای سطح مقطع متفاوتی هستند، اما سطح مقطع دایره ای بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. سمبه ها با توجه به قطر مقطع شماره گذاری می شوند و این عدد بر حسب میلی متر می باشد. برای سوراخ کردن چرم، شماره 1 و 2.5 برای شروع کار کافی است.

دستگاه پانچ

این محصول یک جایگزین عالی برای سنبه است. در کمترین زمان و در راحت ترین شرایط قابل استفاده است. دستگاه پانچ از دقت بالایی برخوردار است و بدون صدمه و آسیبی می توانید از آن استفاده کنید.

تخته

از فایبرگلاس یا پلاستیک فشرده ساخته شده است و برای قرار دادن چرم بر روی آن و سوراخ کردن استفاده میشود.

چاقوی لویس

چاقو لویس ابزاری بسیار تیر است که از ان برای نازک کردن لبه چرم استفاده میکنند. این ابزار فلزی برای دوخت چرم هایی که لازم است لبه ان نازک شود به کار میرود. در دوخت چرم هایی که برای کیف و کفش و … بکار میرود لازم است گاهی لبه چرم نازک شود که برای این منظور از این ابزار استفاده میشود.

مشته

ابزاری است چکش مانند که برای ضربه زدن بر روی سمبه استفاده می شود. و یکی از ابزارهای اساسی برای شروع کار با چرم می باشد، مشته در سه اندازه کوچک، متوسط ​​و بزرگ موجود است.

خط کش نقطه زنی

از این خط کش برای علامت گذاری نقاط دوخت استفاده می شود این نقاط در فواصل مساوی قرار می گیرند و کار شما را سریعتر می کنند.

قیچی مخصوص چرم

چرم بسیار ضخیم است و با قیچی معمولی به راحتی برش داده نمی شود، بنابراین بهتر است قیچی مخصوص چرم تهیه کنید.

چرا باید از مرکز خرید وسایل چرم دوزی در تهران خرید کرد؟

فروشگاه اینترنتی چرم سارنگ قبل از هر خریدی، اعتماد را حق مشتریان خود می داند و بر خود وظیفه می داند تا هرگونه شبهه و ابهام در خصوص تقلب در خریدهای اینترنتی را رفع نماید.

  • فروشگاه اینترنتی چرم سارنگ دارای نشان اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت، معدن و تجارت می باشد.
  • فروشگاه اینترنتی چرم سارنگ دارای نماد رسانه های دیجیتال از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد.

سعی کنید به راحتی به هیچ سایتی اعتماد نکنید و اطلاعات بانکی خود را با دید باز به هر وب سایتی ارسال کنید. چرم سارنگ به عنوان مرکز خرید وسایل چرم دوزی در تهران سعی کرده تمامی موارد فوق را به نحو احسن انجام دهد و در این زمینه به موفقیت های بزرگی دست یافته است.
 

 

چگونه میتوانیم به مرکز خرید وسایل چرم دوزی در تهران مراجعه کنیم؟

 

اطلاعات تماس مجموعه گالری چرم سارنگ

مدیریت مجموعه گالری چرم سارنگ : کرمی فرد  09334732373

آدرس فروشگاه چرم طبیعی: بازار بزرگ تهران، خیابان 15خرداد، کوچه سیدولی پاساژ کاووسی طبقه فوقانی پلاک 1/15

شماره تماس: 02155632847 – 02155593086

آدرس فروشگاه چرم مصنوعی: بازار بزرگ تهران، کوچه سید ولی کوچه منوچهرخانی پلاک 34

شماره تماس: 0215560558


 

سخن پایانی

برای دوخت و ساخت انواع محصولات چرمی نیاز به خرید تجهیزات چرم دوزی دارید. البته برخی از این ابزارها بیشتر ضروری هستند. سمبه و پانچ، خط کش و شابلن برای دادن طرح به چرم، قیچی و کاتر برای برش قطعات مختلف روی چرم، چرم سوراخ کن ها برای سوراخ کردن مکان مورد نظر روی چرم و… اگر به دنبال يک فروشگاه معتبر براي خريد چرم و ابزارآلات چرم دوزی هستيد، فروشگاه چرم سارنگ به عنوان یکی از مراکر خرید وسایل چرم دوزی در تهران مي تواند بهترين گزينه باشد.

 

سوالات متداول

وسایل چرم دوزی شامل چه اقلامی است؟

همان طور که گفته شد وسایل زیادی نظیر چرم، تخته (ازجنس فایبر گلاس)، مشته، موم، دستگاه‌ دکمه زن یا پرچ زن، سمبه، نخ موم زده برای چرم دوزی، خط کش فلزی و… نقش به سزایی در چرمدوزی دارند، که شما میتوانید این وسایل چرم دوزی را از طریق فروشگاه اینترنتی سارنگ یا مراجعه حضوری به بازار بزرگ تهران و فروشگاه چرم سارنگ تهیه نمایید.

چرا باید از سارنگ به عنوان یکی از مراکز خرید وسایل چرم دوزی در تهران خرید کرد؟

فروشگاه اینترنتی چرم سارنگ قبل از هر خریدی، اعتماد را حق مشتریان خود می داند و بر خود وظیفه می داند تا هرگونه شبهه و ابهام در خصوص تقلب در خریدهای اینترنتی را رفع نماید.

4.7/5 - (7 امتیاز)
برچسب ها :

نظرات شما

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

ورود به حساب کاربری