عید نوروز 1402 همراه با هدایای چرم

دسته بندی ها :
عید نوروز 1402 همراه با هدایای چرم

 
هدایای نوروزی می‌تواند یک فرصت طلایی برای نزدیک‌تر کردن قلب ها به یکدیگر باشد. از این رو می خواهیم به هدیه نوروز، اهمیت و انواع آن اشاره کنیم. اگر شما صاحب کسب و کار شخصی هستید و درصدد این هستید که به کارمندان خود عیدی بدهید یا میخواهید به عزیزان خود عیدی بدهید بهتر است مقاله را از دست ندهید. بنابراین، از همه شما عزیزان دعوت می‌کنیم که تا پایان این نوشته با فروشگاه چرم سارنگ همراه باشید.

اهمیت تهیه هدیه نوروز چیست؟

خوب است بدانید که هدایایی برای دوستان، عزیزان و حتی همکاران، عشق شما را در دل دیگران ماندگار می کند. می توانید با صرف کمترین هزینه، احساسات خود را به افراد نشان دهید و یک هدیه جذاب بخرید که مطابق با سلیقه آنها باشد. با تهیه کادو برای نوروز می توانید اتفاقات ناخوشایند گذشته را فراموش کنید و با فرد مورد علاقه خود آشتی کنید. علاوه بر این، مردم با استفاده از هدایایی که می دهید، شما را به یاد می آورند و عشق شما را بیش از همیشه در دل خود احساس می کنند. در یک محیط اداری، دادن هدایای نوروزی اخلاق حرفه ای شما را در کار نشان می دهد.

اگر یک مدیر تمام عیار هستید، خوب است با نزدیک شدن به سال نو به فکر تهیه هدایای عید نوروز برای کارکنان خود باشید! زیرا مدیری که به ایجاد حس خوشایند در ذهن کارمندان خود می اندیشد و به آنها پاداش می دهد و در مناسبت های مختلف آنها را تقدیم می کند از اعتبار مدیریتی بالاتری برخوردار است! علاوه بر تهیه هدایای نوروز برای کارکنان، می توانید به فکر تهیه هدایای نوروز باجرم برای مشتریان خود باشید!
 

 

عید نوروز و هدیه های جذاب چرمی

چیدن سفره هفت سین و روشن کردن شمع و گذاشتن گل های لاله و سنبل و گل های بهاری حس سال نو را به خانه می آورد. بزرگترها همیشه عیدی را لای قرآن می گذارند، در حالی که جوانان با خوردن آجیل و تماشای برنامه های تلویزیونی خود را سرگرم می کنند. حتی ممکن است بخواهید به همکاران خود هدیه ای بدهید. همکاری که همیشه به شما در کارتان کمک کرده و راهنمای شما بوده است. یک ست کادویی چرمی شیک و به یاد ماندنی می تواند به یک هدیه منحصر به فرد برای عید نوروز تبدیل شود.

ست کادویی چرمی شامل: کیف پول، جای کارت، جاکلیدی، کمربند و … می باشد که می توانید با سلیقه خود انتخاب کنید. کیف پولی که می توانند هدایای نوروزی را در آن قرار دهند. یا کارت های اعتباری هدیه را در جاکارتی های شیک و جذابی که برای آنها آماده کرده اید قرار دهند. برای مشاهده ست های چرمی میتوانید روی دو لینک زیر بزنید:

 

مشاهده مدل اول

مشاهده مدل دوم

 

آشتی کنان سال نو

سال جدید با رفع کدورت و دوستی و آشتی اعضای خانواده و دوستان همراه است. با انتخاب یک ست هدیه چرمی به طور غیر مستقیم نشان دهید که می خواهید رابطه خود را قوی و پایدار کنید. چرم طبیعی بادوام و انعطاف پذیر است، مانند صمیمیت و دوستی که سال ها با شما خواهد ماند. چرم طبیعی در برابر خراش و سایش مقاوم است و هم در صورت نیاز از خود انعطاف نشان می دهد. محصولات چرمی دارای ویژگی های زیر هستند:

  • ماندگاری بالا
  • انعطاف پذیری
  • شیک و زیبا
  • قابلیت تنفس
  • کمک به سلامتی
  • بوی خوش طبیعت
  • و…

لباس های نو را با میتوان انواع اکسسوری چرم ست کرد. هر چقدر هم که لباس زیبا و شیک باشد، بدون اکسسوری های جذاب کامل به نظر نمی رسد. علاوه بر این، داشتن یک ست هدیه چرمی کلاس فرد را بالا می برد. برای مثال میتوانید می توانید کاپشن چرم را با یک دستبند، کفش و کیف پول چرم ست کنید. هدایای چرمی زیادی وجود دارد که می توانید در فروشگاه چرم سارنگ با چند کلیک خرید کنید و همانطور که گفتیم مطمئن باشید که تمامی محصولات از چرم طبیعی درجه یک تهیه شده اند. برخی از محصولات م عبارتند از:

  1. انواع کیف های زنانه و مردانه
  2.  کیف پول و اکسسوری های چرم
  3.  ست هدیه برای مناسبت های مختلف
  4. دستبدهای چرمی
  5. و…

 

برای مشاهده تنوعی از محصولات چرمی روی این لینک کلیک کنید…

 

 

مزایای مهم خرید هدیه تبلیغاتی عید نوروز چیست؟

در صورت استفاده موثر، هدایای تبلیغاتی می تواند مزایای بسیاری را برای هر کسی که از آنها برای ارائه یک پیام بازاریابی استفاده می کند، به همراه داشته باشد. و از آنجایی که همه عاشق هدیه گرفتن هستند، ارزش کلی این اقلام بسیار بیشتر از هزینه واقعی است. اگر هدیه تبلیغاتی ویژه نوروز شما،  چیزی باشد که شخص یا گیرنده می تواند همیشه آن را نگه دارد و از آن استفاده کند، می تواند حتی بهتر باشد. هدایای تبلیغاتی پرفروش که در این دسته قرار می گیرند عبارتند از: چتر، کیف لپ تاپ، پوشاک تبلیغاتی، لیوان قهوه و درایوهای فلش USB و غیره. خوب است توجه داشته باشید که برند شما نه تنها توسط کسانی که هدایای تبلیغاتی سال نو شما را دریافت می کنند، بلکه توسط دیگران نیز دیده می شود.

لازم است بدانید زمانی که قصد خرید هدایای تبلیغاتی خود را برای سال جدید دارید، باید زمان زیادی را صرف کنید و با توجه به سلیقه افرادی که قرار است آنها را به آنها هدیه دهید، آنها را انتخاب کنید. برای استفاده حداکثری از مزایای هدیه تبلیغاتی بهتر است با کارشناسان چرم سارنگ مشورت کنید.

✅کلام آخر

عید نوروز و هدایای عید نوروز از مهم ترین و قدیمی ترین رسوم ایران باستان شناخته شده است. با نزدیک شدن به بهار، اکثر اقشار جامعه شروع به خانه تکانی می کنند و برای استقبال از سال نو لباس های نو می خرند و تنقلات و خوراکی های لذیذ و رنگارنگ تهیه می کنند. به مناسبت سال نو فقط نباید محیط خانه و محل کار را تمیز کنیم. بلکه لازم است به خانه تکانی دل نیز توجه کنیم!  یکی از بهترین راه ها برای ایجاد عشق و ماندگاری در دل، هدیه نوروزی است. هدایای تبلیغاتی را می توان در هر زمان تهیه و اهدا کرد. اما بهتر است این هدایا را برای مناسبت های خاص مانند نوروز، شب یلدا و … تهیه کنید.

5/5 - (4 امتیاز)
برچسب ها :

نظرات شما

لطفا برای ارسال دیدگاه ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

ورود به حساب کاربری